Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2016

Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΤΖΙΟΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΤΟΝ ΑΛ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ «ΜΕΓΑΛΟ ΛΥΚΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ»!!

«Με τα κρεμμυδάκια’ κυριολεκτικά κάνει τον δήμαρχο Κορινθίων ο πρόεδρος Χιλιομοδίου Δημήτρης Μπίτζιος  στην απάντησή του στα όσα είχε δηλώσει εναντίον του ο δήμαρχος στο πρόσφατο δημοτικό Συμβούλιο
Του διαμηνύει ότι «καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται»για όσα έιχε πει ο δήμαρχος «ότι δεν θα βάλει λυκους να φιλάνε τα πρόβατα», και τον χαρακτηρίζει ως τον «μεγάλο λύκο της αυτοδιοίκησης»!!
Ιδιαίτερα σοβαρός και αιχμηρός ο Δημήτρης Μπίτζιος για τους φίλους και συμβουλάτορες του Δημάρχου τονίζει μεταξύ άλλων:
«Δεν έχω βλέπετε την τύχη να έχω τους δικούς σας φίλους και συμβουλάτορες, που είναι πασίγνωστοι στην Κορινθία για την οικονομική τους ευρωστία.
Οι δικοί μου φίλοι είναι βιοπαλαιστές και δεν κάνουν μπίζνες,»
Δείτε την πλήρη απάντηση του προέδρου Χιλιομοδίου  Δημήτρη Μπίτζιου στο δήμαρχο Κορινθίων Αλ Πνευματικό

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΩΝ

Aξιότιμε κύριε δήμαρχε του δήμου Κορινθίων,
Στο δημοτικό συμβούλιο της Δευτέρας 29 Αυγούστου 2016, μιλώντας για την κατάσταση που επικρατεί στην χωματερή που βρίσκεται στα διοικητικά όρια του πρώην δήμου Τενέας, με τρόπο απαξιωτικό αναφέρθηκατε σε εμένα αλλά και στο σύνολο των κατοίκων του Χιλιομοδίου που απαιτούν μέτρα προστασίας της χωματερής.
Ο κόσμος κύριε δήμαρχε γνωρίζει όπως σωστά είπατε όλους μας.
Οι κάτοικοι του Χιλιομοδίου δύο φορές με ευρεία πλειοψηφία σας διατήρησαν στο αξίωμα του δημάρχου αλλά αυτό μάλλον έχει ξεφύγει της μνήμης σας.
Κατ' αρχήν σας διαψεύδω σε όλα όσα είπατε για την χωματερή, τα περισσότερα εκ των οποίων αποτελούν προϊόν φαντασίας.
Ενώ στην προηγούμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου με υπερηφάνεια είπατε ότι πάνω απο την φιλία σας με τον επιχειρηματία κ.Ραψωματιώτη βάλατε το συμφέρον του δήμου, την Δευτέρα, δηλώσατε ότι δεν τον ξέρετε και έχετε πιεί μόνο ένα καφέ.
Εντύπωση προκάλεσε και το γεγονός ότι δηλώσατε ενώπιον των δημοτικών συμβούλων ότι ο δήμος έχει κάμερες και ελέγχει την χωματερή του Χιλιομοδίου. Απαντήστε τότε μας γιατί 3 χρόνια αφήσατε να εξελίσσεται αυτό το παράνομο παιχνίδι όπως ο ίδιος καταγγείλατε με τα σκουπίδια.
Υπάρχει απάντηση; Οσο με αφορά κ. δήμαρχε. Με αποκαλέσατε "Λύκο" που δεν θα μου επιτρέπατε να φυλώ τα πρόβατα!
Βαρύς προσωπικός υπαινιγμός τον οποίο δεν έχω δικαίωμα να αφήσω αναπάντητο. Εγώ λοιπόν ο "λύκος", προσπάθησα να βοηθήσω παιδιά απο το Χιλιομόδι που είναι πάμπτωχα και άνεργα.
Παιδιά που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα και προσπάθησα να φάνε ένα κομμάτι ψωμί με την σύμφωνη γνώμη όλης της κοινωνίας της περιοχής μου.
Αυτά είναι τα δικά μου "λυκόπουλα", νέοι άνθρωποι που κανείς δεν τους βάζει σε τρίμηνα, εξάμηνα, σε δουλειά,ούτε κυκλοφορούν στο δημαρχείο.
Δεν έχω βλέπετε την τύχη να έχω τους δικούς σας φίλους και συμβουλάτορες, που είναι πασίγνωστοι στην Κορινθία για την οικονομική τους ευρωστία.
Οι δικοί μου φίλοι είναι βιοπαλαιστές και δεν κάνουν μπίζνες,
ούτε απασχολούν συχνά-πυκνά τα μέσα ενημέρωσης.
Τον επιχειρηματία κ.Ραψωματιώτη συνάντησα για πρώτη φορά στην ζωή μου στα τέλη του Μαϊου 2016 με αφορμή το Επιμελητήριο.
Αξιότιμε κύριε δήμαρχε, Το Χιλιομόδι, οι άνθρωποι του αλλά και η χωματερή του δεν προσφέρονται για πολιτικά ή οικονομικά παιχνίδια.
Πολύ δε περισσότερο εγώ.
Τηρήστε τις δεσμεύσεις σας που δώσατε το 2014 και επαναλάβατε και προχθές και διαφυλάξτε την υγεία των κατοίκων της περιοχής μας.
Θα σας διαβεβαιώσει ο αρμόδιος αντιδήμαρχος κ.Χρήστος Μελέτης ότι ουδέποτε είχα οικονομική ή άλλη σχέση με την χωματερή και η ενασχόληση μου προέκυψε απο την πίεση των συμπολιτών μου και τον θεσμικό μου ρόλο.
Εκτιμώ ότι την ίδια άποψη είχατε και εσείς μέχρι την στιγμή που για δικούς σας λόγους αποφασίσατε να αλλάξετε πολιτική στα απορρίμματα.
Συγχωρέστε με αλλά δεν μπορώ να παρακολουθώ τις πολιτικές μεταπτώσεις σας.
Σε καμία περίπτωση δεν θα αποδεχθώ να είμαι το εύκολο θύμα αυτών των επιλογών σας.
Κύριε δήμαρχε των Κορινθίων, Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται.
Δεν είμαι σίγουρος ότι όλοι μπορούν να ισχυριστούν το ίδιο.
Οποτε θέλετε μπορούμε να μιλήσουμε δημόσια για την χωματερή.
Εγώ με τις πενιχρές μου γνώσεις και εσείς με την εμπειρία και τις πολιτικές σας ικανότητες.
Ο μικρός και ασήμαντος "Λύκος" του Χιλιομοδίου, απέναντι στον μεγάλο "Λύκο" της αυτοδιοίκησης.

Με σεβασμό προς το αξίωμα σας
Ο πρόεδρος της Δημοτική κοινότητας Χιλιομοδίου
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΠΙΤΖΙΟΣ


www.sfedona.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαβάστε

Η Πολιορκία της Κορίνθου, του μεγάλου Φιλέλληνα και συνθέτη Ροσσίνι – το πρώτο Live Aid στην ιστορία!

Gioachino Antonio Rossini, στο Παρίσι, 1865. Ο Τζοακίνο Ροσσίνι (Gioachino Rossini), γεννήθηκε στις 29 Φεβρουαρίου 1792 σε μια μικρή λ...